Termeni și condiții de afaceri FAVI.ro

ale societății comerciale

FAVI a.s.

cu sediul în Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praga 1

CIF: 048 57 402

înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Municipal din Praga secția B, atribut fiscal 28244

pentru furnizarea de servicii promoționale prin intermediul site-ului www.favi.ro

1. Dispoziții introductive

1.1. Aceste condiții comerciale (denumite în continuare "condiții comerciale") reglementează, în conformitate cu dispozițiile art. 1751 alin. 1 din Legea nr. 89/2012 rep., din Codul civil cu modificările ulterioare (denumit în continuare "Cod civil"), drepturile și obligațiile reciproce între societatea comercială FAVI a.s., cu sediul în Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praga 1, CIF: 048 57 402, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Municipal din Praga secția B, atribut fiscal 28244 (denumită în continuare "operator") și alte persoane (denumite în continuare "client"), care decurg din contractul de prestări servicii cu privire la furnizarea de servicii promoționale de către operator (denumit în continuare "contract de prestări servicii") încheiat prin intermediul paginii de internet a operatorului, www.favi.ro (denumită în continuare "pagină web"), în decursul activității lor de afaceri.

1.2. Pe pagina web sunt afișate produsele utilizatorilor, îndeosebi produsele oferite spre vânzare de terți, care îndeplinesc cerințele estetice ale operatorului. Statisticile referitoare la afișarea produselor terților pe pagina web și alte informații sunt salvate în sistemului informatic al operatorului (denumit în continuare "sistem informatic").

1.3. În conformitate cu dispozițiile art. 1752 din Codul civil, părțile contractante convin că operatorul poate modifica în mod unilateral condițiile comerciale, într-o măsură rezonabilă. Modificarea condițiilor comerciale va fi notificată clientului prin poștă electronică, la adresa specificată în contul de utilizator (art. 3) (denumită în continuare "adresa clientului") și anume întotdeauna cu cel puțin 15 (cincisprezece) zile înainte, cu excepția cazului în care Regulamentul (UE) 2019/1150 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 20 iunie 2019 privind promovarea echității și a transparenței pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online (numit în continuare "Regulamentul 2019/1150") permite modificarea condițiilor comerciale înainte de expirarea acestei perioade. Clientul poate refuza modificarea condițiilor comerciale, iar în acest caz, poate rezilia contractul de prestări servicii în cadrul termenului de preaviz, care este de 1 (una) lună.

1.4. Prin acceptarea noii versiuni a condițiilor comerciale de către client, condițiile comerciale anterioare își pierd valabilitatea, iar noua versiune a condițiilor comerciale devine parte integrantă a contractului de prestări servicii.

2. Încheierea contractului de prestări servicii

2.1. Pentru a primi propunerea de încheiere a contractului de prestări servicii clientul va completa formularul de înregistrare de pe pagina web. Clientul va trimite propunerea de încheiere a contractului de prestări servicii către operator, după bifarea unei căsuțe, apăsând butonul "Adaugă magazin" (numită în continuare denumită "cerere de înregistrare"). Prevederea § 1740 alin. 3, din Codul civil, nu se aplică. Datele menționate de către client în cererea de înregistrare sunt considerate corecte de către operator în scopurile condițiilor comerciale, acesta fiind autorizat întotdeauna să verifice identitatea clientului și datele menționate de client (telefonic, prin poșta electronică ș.a..).

2.2. După primirea cererii de înregistrare, operatorul acesta va trimite la adresa clientului informațiile necesare pentru activarea contului de utilizator (denumită în continuare "acceptare"), inclusiv în scopul verificării adresei clientului. Prin comunicarea acceptării către client, contractul de prestări servicii este încheiat.

2.3. Clientul ia cunoștință de faptul că operatorul nu este obligat să încheie contractul de prestări servicii (operatorul poate refuza cererea de înregistrare a clientului), în special în cazul persoanelor care au încălcat în mod substanțial raporturile contractuale cu operatorul.

3. Contul de utilizator

3.1. În baza încheierii contractului de prestări servicii, clientul poate să acceseze interfața de utilizator al paginii web și al sistemului informatic. Din interfața de utilizator, clientul poate, în special, să efectueze gestionarea propriilor date, să acceseze informațiile din sistemul informatic și să facă modificări în setările serviciului (denumit în continuare "cont de utilizator").

3.2. Contul de utilizator al clientului va fi activat ca urmare a încheierii contractului de prestări servicii.

3.3. Clientul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator la fiecare schimbare a acestora. Datele furnizate de client în contul de utilizator sunt considerate de operator ca fiind corecte. Fiecare persoană poate avea un singur cont de utilizator.

3.4. Accesul la contul de utilizator este asigurat de un nume de utilizator (adresa de poștă electronică) și o parolă. Clientul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru accesarea contului său de utilizator și ia cunoștință de faptul că operatorul nu își asumă răspunderea în cazul încălcării acestei obligații de către client.

3.5. Operatorul îl poate împiedica pe client să utilizeze contul de utilizator, mai ales în cazul în care clientul își încalcă obligațiile care îi revin în temeiul contractului de prestări servicii (inclusiv condițiile comerciale).

4. Obiectul contractului de prestări servicii

4.1. Clientul convine, prin contractul de prestări servicii, că:

4.1.1. va furniza operatorului, pe perioada valabilității contractului de prestări servicii, informații cu privire la produsele sale, în scopul afișării acestora pe pagina web, și anume sub forma unui feed de produse. Părțile contractante iau cunoștință de faptul că forma unui feed de produse specificată în propoziția anterioarăpoate fi schimbată pe durata valabilității contractului de prestări servicii;

4.1.2. va plăti remunerație operatorului pentru afișarea informațiilor selectate despre produsele clientului pe pagina web, în conformitate cu art. 5 din condițiile comerciale.

4.2. Operatorul convine, prin contractul de prestări servicii, că:

4.2.1. informațiile selectate despre produsele clientului vor fi afișate pe pagina web, inclusiv cu specificarea unui hyperlink către pagina web a clientului, dacă nu s-a stabilit altfel;

4.2.2. va da clientului posibilitatea să acceseze informațiile referitoare la produsele clientului afișate pe pagina web în intervalul evidențiat în sistemul informatic.

4.3. Fără a interveni încetarea contractului de prestări servicii, clientul poate suspenda utilizarea serviciului, și anume prin trimiterea instrucțiunii de suspendare a serviciului operatorului prin poșta electronică la adresa cooperare@favi.ro. Suspendarea serviciului poate avea loc, de asemenea, prin decizia operatorului, în special în cazul în care se suspectează că clientul:

4.3.1. încalcă sau va încălca contractul de servicii; sau

4.3.2. încalcă sau va încălca reglementările legale general obligatorii sau

4.3.3. încalcă sau va încălca obligațiile legale față de clienți; sau

4.3.4. nu poate sau nu dorește să își achite obligațiile monetare viitoare față de Operator.

4.4. În timpul perioadei de suspendare a utilizării Serviciului (art. 4.3), informațiile selectate despre produsele Clientului nu vor fi afișate de către Operator pe Site-ul web.

4.5. Clientul ia cunoștință de faptul că informațiile furnizate operatorului de către client în cadrul feed-ului de produse sunt publicate de către acesta pe pagina web în forma în care i-au fost furnizate de către client. Clientul se obligă să acorde operatorului informații exacte și adevărate în cadrul feed-ului de produse. În cazul în care în cadrul feed-ului de produse sunt furnizate operatorului informații eronate (inclusiv prețuri greșite ale produselor etc.), operatorul va afișa pe pagina web aceste informații eronate. Operatorul nu are obligația să efectueze o verificare preliminară sau ulterioară a informațiilor furnizate de client în cadrul feed-ului de produse.

4.6. În cazul, în care clientul va încălca una dintre obligațiile care îi reven în baza contractului de prestare servicii (inclusiv condițiile comerciale) sau dintre normele legale cu obligativitate generală, operatorul poate restricționa prestarea de servicii cu îndeplinirea condițiilor stabilite de Regulamentul 2019/1150, inclusiv în cazurile de întârziere cu plata remunerației din partea clientului către operator. Sub rezerva îndeplinirii condițiilor stabilite de Regulamentul 2019/1150, operatorul poate restricționa prestarea de servicii și în cazul în care:

4.6.1. clientul nu îndeplinește condițiile tehnice pentru utilizarea serviciului sau

4.6.2. în cazul în care clientul furnizează operatorului în cadrul feed-ului de produse informații neadevărate sau inexacte (art. 4.5), inclusiv informațiile privind termenul de livrare a bunurilor, sau;

4.6.3. că există o temere rezonabilă că Clientul nu va putea sau nu va dori să își plătească obligațiile monetare viitoare față de Operator.

4.7. Clientul se obligă față de operator să asigure oferirea și vânzarea produselor (bunurilor) și prestarea de servicii prin intermediul propriilor pagini de internet, în conformitate cu normele legale de obligativitate generală, inclusiv cu regulamentul în domeniul protecției consumatorului, și să își îndeplinească în mod corect obligațiilor legale și contractuale față de toți clienții săi.

5. Remunerația operatorului

5.1. Clientul va achita operatorului, pentru afișarea pe pagina web a informațiilor furnizate despre produse, remunerația pentru fiecare click al utilizatorilor pe produsul clientului afișat pe pagina web (denumit în continuare "click"), în suma specificată la punctul 5.2 din condițiile comerciale.

5.2. În lista de prețuri a operatorului, publicată pe adresa de internet https://favi.ro/lista-de-categorii, este specificat prețul per click minim actual (denumit în continuare "prețul minim") din momentul în care a avut loc click-ul. Prețul minim este întotdeauna afișat și în cadrul sistemului informatic. Prețul minim se poate schimba în timpul derulării contractului de prestare servicii în mod automat, mai ales cu scopul de adaptare la condițiile actuale de piață și în scopul asigurării nivelului de vizitare optim pentru pagina de internet a clientului. Clientul poate seta în contul de utilizator o remunerație mai mare pentru operator pentru fiecare click (remunerație mai mare decât prețul minim), prin setarea multiplului prețului minim, ceea ce poate duce la creșterea traficului pe site-ul clientului (art. 9.3). În acest caz, operatorului îi revine pentru recompensa pentru fiecare click astfel majorat.

5.3. Faptele decisive pentru apariția dreptului operatorului la remunerație sunt evidențiate în sistemul informatic al operatorului, unde clientul le poate controla permanent. Operatorul afișează în cadrul sistemului informatic prețul mediu pentru fiecare click în perioada pentru care a optat clientul. După încheierea fiecărei luni calendaristice, operatorul va trimite clientului decontarea remunerației pentru luna calendaristică încheiată, în funcție de cum va fi evidențiată remunerația în sistemul informatic. Acest lucru nu aduce atingere art. 5.4 și art. 5.5 din Termeni și condiții. Părțile convin că clientul poate obiecta la declarația de remunerare a operatorului în termen de cel târziu treizeci (30) de zile de la primirea decontului.

5.4. Operatorul poate, în orice moment, să solicite plata unui avans din remunerația sa în conformitate cu contractul de servicii.

5.5. Remunerația totală a operatorului este scadentă cel mai des lunar, și anume prin virament în contul operatorului în termen de 10 (zece) zile de la emiterea facturii pentru luna perioada anterioară. Cu toate acestea, operatorul poate solicita clientului să plătească remunerația la care operatorul a devenit deja îndreptățit în temeiul contractului de servicii în orice moment (adică fără nicio dată scadentă sau indiferent de data scadentă a facturii emise, dacă a fost emisă de operator). Acest lucru nu aduce atingere articolului 5.4 din Termeni și condiții.

5.6. Clientul va obține informațiile de plată, inclusiv numărul de cont al operatorului și simbolul variabil al plății, în instrucțiunile de plată afișate în contul de utilizator sau operatorul le va trimite prin poșta electronică pe adresa clientului. Clientul este obligat să facă plățile în conformitate cu aceste instrucțiuni și împreună cu simbolul variabil al plății.

5.7. Operatorul este plătitor de taxă pe valoarea adăugată (denumită în continuare "TVA") și, prin urmare, la toate sumele va fi adăugată TVA, în conformitate cu reglementările legale în vigoare.

5.8. În cazul achitării remunerației operatorului prin virament, obligația clientului de a achita remunerația către operator este îndeplinită în momentul când suma respectivă este creditată în contul operatorului.

5.9. În cazul întârzierii clientului cu plata remunerației către operator, operatorul are dreptul la o dobândă de întârziere într-un procent de 0,03 % din suma datorată pentru fiecare zi de întârziere.

5.10. În cazul întârzierii clientului cu plata remunerației către operator, operatorul este îndreptățit să suspende îndeplinirea oricăror obligații față de client până în momentul achitării tuturor obligațiilor de către client.

5.11. În cazul neîndeplinirii de către Client a obligațiilor de plată a renumerației Operatorului, informațiile Clientului pot fi transmise unei terțe părți în scopul gestionării sau recuperării datoriilor.

6. Informații din sistemu Google Analytics

6.1. Clientul poate activa prin intermediul contului său de utilizator din sistemul informatic funcția "optimizarea automată a conversiilor", pentru a da acces operatorului la informațiile din sistemul Google Analytics cu privire la traficul pe site-ul clientului (denumit în continuare "informații cu privire la traficul de pe site"). Această setare poate fi modificată de client în orice moment, având posibilitatea de a restricționa accesul operatorului la informațiile cu privire la traficul de pe site.

6.2. Operatorul convine că:

6.2.1. informațiile cu privire la traficul de pe site nu vor fi divulgate de operator terților;

6.2.2. informațiile cu privire la traficul de pe site vor fi utilizate de către operator în exclusivitate în scopul creșterii eficienței încadrării produselor clientului pe paginile web și numai în măsura strict necesară pentru îndeplinirea acestui scop;

6.2.3. informațiile privind traficul de pe site vor fi prelucrate de către operator numai în mod automat (prin sistem), deci operatorul nu va efectua prelucrarea prin factor uman a acestora;

6.2.4. informațiile privind traficul de pe site vor putea fi accesate de către operator exclusiv pe durata valabilității contractului de prestări servicii.

7. Acordul de licență

7.1. Clientul declară că este îndreptățit să furnizeze operatorului o licență pentru toate informațiile acordate despre produse și despre elementele individuale ale acestora, respectiv inclusiv toate fotografiile produsului și alte materiale legate de produsele care fac obiectul dreptului de autor sau al altor drepturi de proprietate intelectuală (denumite în mod colectiv "opere accesate" sau "operă accesată").

7.2. Clientul acordă operatorului, prin prezenta, dreptul de a utiliza operele accesate (licența), în condițiile menționate mai jos.

7.3. Licența pentru operele accesate este acordată cu titlu gratuit pentru utilizarea în scopul prezentării operei accesate publicului (în special prin intermediul internetului), pe o arie teritorială nelimitată. Opera accesată poate fi utilizată de către operator în chestiuni de publicitate sau în alte chestiuni promoționale, în acest scop operatorul putând furniza terților o sublicență pentru opera accesată. Licența pentru opera accesată este acordată fără limită de timp (adică și pentru perioada după încetarea contractului de prestări servicii.

7.4. Operatorul se obligă să nu permită accesul terților la feed-ul de produse al clientului.

8. Utilizarea serviciului

8.1. Clientul ia cunoștință de faptul că operatorul nu este responsabil pentru setările efectuate de clent în contul de utilizator.

8.2. Clientul nu poate utiliza în cadrul serviciului mecanisme, instrumente, software-uri sau proceduri care au, sau ar putea avea, un efect negativ asupra funcționării facilităților operatorului, asupra siguranței internetului sau asupra altor utilizatori de internet.

8.3. Clientul nu poate desfășura nicio activitate pentru a dezactiva sau restrânge funcționarea serverului operatorului pe care este operat serviciul, nu poate efectua alte atacuri pe acest server și nu poate ajuta un terț în astfel de activități. Clientul nu poate utiliza contul de utilizator sau serviciul într-un mod care să restricționeze în mod nejustificat utilizarea serviciului de către alți clienți ai operatorului sau să restricționeze altfel în mod nejustificat operatorul. În special, clientul nu poate să suprasolicite serverul operatorului, pe care este operat serviciul, cu cerințe automate.

9. Informații potrivit regulamentului 2019/1150

9.1. Operatorul utilizează, între altele, următoarele canale suplimentare de distribuție și potențiale programe asociate, prin intermediul cărora operatorul lansează pe piață produse (bunuri) oferite de client: sisteme de reclame PPC operate de terți, reclamă online display, rețele sociale și emailingoperate de terți (marketing direct prin intermediul poștei electronice).

9.2. Impactul condițiilor comerciale asupra drepturilor de proprietate intelectuală ale clientului și controlul asupra acestor drepturi, sunt reglementate de art. 7 din condițiile comerciale. Dreptul de exercitare a drepturilor de proprietate pentru accesarea pieselornu este afectat de contractul de prestare servicii.

9.3. Pentru stabilirea ordinii ofertelor în cadrul catalogului de produse pe pagina web, este decisivă combinația a 2 (doi) (factori) primordiali, și anume vizualizarea calitativă de către utilizatori a produsului (bunului) concret oferit în cadrul serviciului și valoarea recompensei operatorului pentru click-urile setate de client în cadrul contului de utilizator (art. 5.2). Vizualizarea calitativă de către utilizatori a produsului concret oferit în cadrul serviciului este exprimată de interesul utilizatorilor pentru un asemenea produs, care reiese din numărul de click-uri pe acest produs, preferarea produsului de către utilizatori, prețul produsului, disponibilitatea în stoc a produsului, rapiditatea livrării produsului din partea clientului, precum și de alți parametri. O parte calitativă mai mare a produsului oferit de client înseamnă o poziție mai bună în catalogul de produse pe pagina web. Recompensa mai mare a operatorului pentru click-urile stabilite de client în cadrul contului de utilizator (art. 5.2) înseamnă o poziție mai bună în catalogul de produse pe pagina web. Operatorul oferă astfel posibilitatea de influențare a ordinii ofertelor de produse prin plata directă în cadrul serviciului.

9.4. Operatorul nu oferă consumatorilor niciun fel de produse sau servicii complementare în sensul art. 6 din Regulamentul 2019/1150.

9.5. Nici operatorul, și nici utilizatorii de afaceri controlați de operator nu oferă prin intermediul paginii web servicii de genul celor oferite de client și deci nu tratează diferențial în sensul art. 7 din Regulamentul 2019/1150.

9.6. Luând în considerare și caracterul serviciului, clientul nu va avea acces la informațiile acordate sau generate de client, pe care operatorul le păstrează după încetarea contractului de prestare servicii, cu excepția celor de contabilitate. Ținând cont de caracterul serviciului, clientul nu va avea acces la niciun fel de date cu caracter personal sau de alt gen, pe care utilizatorii le furnizează în scopul de utilizare a serviciului sau care sunt generate la acordarea acestor servicii.

9.7. Operatorul are acces la datele cu caracter personal sau de alt gen, pe care utilizatorii le furnizează în scopurile de utilizare a serviciului sau care sunt generate la acordarea serviciului. În mod concret, operatorul are acces la adresele de poștă electronică și la numele utilizatorilorcare s-au abonat la noutăți pe pagina webși acces la informațiile privind utilizarea acestor adrese în scopuri de marketing. Operatorul obține aceste date independent de relația sa cu clientul (prin colectarea acestora pe pagina web). Datele din propoziția anterioară sunt distribuite terților, deoarece acest lucru este necesar pentru asigurarea serviciilor de marketing de către acești terți pentru operator. Clientul va avea acces la datele sale de identificare, pe care le-a stocat în sistemul informatic și la datele statistice din sistemul informatic necesare pentru contabilitate.

9.8. Operatorul nu restricționează posibilitatea clientuluii de a oferi consumatorilor (utilizatorilor) produse (bunuri) sau servicii identice în alte condiții și prin alte mijloace decât prin intermediul serviciului.

9.9. Sistemul intern gratuit și ușor accesibil al operatorului pentru soluționarea reclamațiilor clientului în sensul art. 11 din Regulamentul 2019/1150 se poate găsi la adresa de internet https://help.favionline.com. La această adresă de internet, se pot găsi și informații privind accesul la sistemul intern al operatorului pentru soluționarea reclamațiilor și funcționarea acestuia, aceste informații fiind parte integrantă a prezentelor condiții. Prin intermediul sistemului intern al operatorului pentru soluționarea reclamațiilor, clientul poate înainta reclamații referitoare la următoarele chestiuni:

9.9.1. presupusa neîndeplinire a angajamentelor stabilite în Regulamentul 2019/1150 din partea operatorului, care afectează clientul;

9.9.2. problemele tehnice legate în mod direct de prestarea serviciului și care îl afectează pe client;

9.9.3. măsurile sau comportamentul operatorului, care au legătură directă cu prestarea serviciului și care îl afectează pe client.

10. Alte drepturi și obligații ale părților contractante

10.1. Drepturile și obligațiile părților contractante privind răspunderea operatorului pentru viciile serviciului sunt guvernate de reglementările legale general obligatorii relevante, și anume de dispozițiile art. 1914 și următoarele din Codul civil. Operatorul este răspunzător față de client doar pentru încălcarea culpabilă a obligațiilor legale. Clientul își poate exercita drepturile care decurg din răspunderea operatorului pentru viciile serviciului la operator, în special la adresa sediului său.

10.2. Clientul ia, de asemenea, cunoștință de faptul că operatorul nu este responsabil pentru funcționalitatea rețelei de date a clientului, funcționalitatea rețelei de date publice, funcționalitatea echipamentelor hardware ale clientului, starea software-ului clientului, pentru backup-ul datelor clientului și pentru eventuala intervenție a terțelor persoane în software-ul clientului.

10.3. În caz de apariție a unui prejudiciu la client în legătură cu responsabilitatea operatorului pentru viciile serviciului, cu excepția cazului unui prejudiciu cauzat de către operator în mod intenționat sau din neglijență gravă, părțile contractante convin, având în vedere condițiile de furnizare a serviciilor, limitarea compensării acestui prejudiciu potențial suferit de către client, astfel încât compensarea totală a prejudiciului, inclusiv profitul nerealizat, să se limiteze la jumătate din remunerația plătită efectiv de către client pentru utilizarea serviciului în ultima lună înainte de producerea evenimentului care a condus la apariția prejudiciului suferit de client. Părțile contractante constată, având în vedere toate circumstanțele legate de încheierea contractului de prestări servicii, că daunele totale previzibile, inclusiv profitul nerealizat, care ar putea fi cauzate clientului de unele vicii ale serviciului, pot fi egale cu maximum jumătatea din remunerația plătită efectiv de către client pentru utilizarea serviciului în ultima lună înainte de producerea evenimentului care a condus la apariția prejudiciul suferit de client.

10.4. Clientul este de acord cu utilizarea datelor sale anonimizate, stocate în cadrul serviciului, în scopuri analitice, chiar și după încetarea contractului de prestări servicii.

10.5. Operatorul își îndeplinește obligația de informare față de client, care este persoană fizică, în sensul art. 13 din Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de anulare a Directivei 95/46/CE (regulamentul general privind protecția datelor) (denumit în continuare "Regulamentul RGPD") legate de prelucrarea datelor cu caracter personal ale clientului în scopuri de îndeplinire a contractului de prestare servicii, în scopuri de negociere a acestui contract și în scopuri de îndeplinire a obligațiilor legale publice ale operatorului, prin intermediul unui document special.

10.6. În cazul în care Părțile cooperează în determinarea satisfacției clienților, drepturile și obligațiile Părților în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale clienților sunt stipulate de acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal în conformitate cu articolul 28 alin. (3) și (4) din Regulamentul RGPD, care constituie Anex 1 și face parte integrantă din acești T&C.

11. Trimiterea comunicărilor comerciale și stocarea cookie-urilor

11.1. Clientul este de acord, în sensul prevederilor § 7 alin. 2 din legea nr. 480/2004 rep., privind unele servicii ale societății informaționale și cu privire la modificarea unora dintre legi (legea privind unele servicii ale societății informaționale), cu modificările ulterioare, cu trimiterea la adresa clientului a informațiilor și a comunicărilor comerciale din partea operatorului în legătură cu serviciile sau cu întreprinderea operatorului la adresa clientuluii și cu trimiterea comunicărilor comerciale de la terți, pe adresa clientului.

11.2. Operatorul își îndeplinește obligațiile legale legate de posibila stocare a cookie-urilor pe dispozitivul clientului prin intermediul unui document special.

12. Valabilitatea contractului de prestări servicii

12.1. Contractul de prestări servicii intră în vigoare odată cu încheierea lui.

12.2. Contractul de prestări servicii este încheiat pe o perioadă nedeterminată și poate fi reziliat din orice motiv sau fără specificarea motivului de către oricare dintre părți. Perioada de preaviz este de 30 (treizeci) de zileși începe din momentul trimiterii notificării, în acest sens, celeilalte părți contractante.

12.3. În cazul în care clientul încalcă oricare dintre obligațiile ce îi revin în temeiul contractului de prestări servicii (inclusiv condițiile comerciale) sau în temeiul normelor de obligativitate generală, operatorul poate rezilia contractul de prestări servicii din acest motiv, cu îndeplinirea condițiilor stabilite de Regulamentul 2019/1150. Perioada de preaviz este de 30 (treizeci) de zile și începe din momentul trimiterii notificării către client. Cu excepția cazului în care se convine altfel, contractul de prestări servicii încetează după expirarea perioadei de preaviz.

12.4. Clientul ia cunoștință de faptul că, în cazul încetării contractului de prestări servicii, se poate ajunge la eliminarea tuturor informațiilor introduse de client sau de operator pentru client în cadrul serviciului.

13. Comunicarea

13.1. Dacă nu s-a convenit altfel, toată corespondența cu privire la procedurile judiciare referitoare la contractul de prestări servicii trebuie transmisă celeilalte părți contractante în scris sau prin poșta electronică. Clientului urmează să-i fie transmisă corespondența la adresa clientului, respectiv pe adresa de e-mail menționată în contul său de utilizator.

13.2. În cazul transmiterii prin e-mail, mesajul este considerat transmis în momentul în care este recepționat de serverul poștei celui care primește.

14. Dispoziții finale

14.1. Dacă relația legată de utilizarea paginii web sau relația juridică stabilită prin contractul de prestări servicii conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este guvernată de legislația cehă, în special de Codul civil, în scopul relațiilor dintre operator și client:

14.1.1. se exclude utilizarea practicilor de afaceri uzuale în sensul dispozițiilor art. 558 alin. 2 din Codul civil;

14.1.2. se exclude utilizarea dispozițiilor art. § 557, 1748, 1799 și 1800 din Codul civil.

14.2. Părțile contractante convin asupra competenței și jurisdicției instanțelor judecătorești ale Republicii Cehe. Pentru soluționarea litigiilor privind drepturile și obligațiile apărute prin contractul de prestare servicii sau în legătură cu acesta, este stabilită de drept competența instanței judecătorești raionale în prima instanță, competența Tribunalului raional Praga-Est, iar în cazul competenței de drept a instanțelor regionale, competența Tribunalului Regional din Praga.

14.3. Dacă o stipulare a condițiilor comerciale este nevalidă sau ineficace sau dacă va deveni astfel pe parcurs, în locul clauzei nevalide va fi introdusă o clauză al cărei sens este cel mai apropiat de clauza nevalidă. Nevaliditatea sau ineficiența unei clauze nu aduce atingere validității celorlalte clauze.

14.4. Operatorul are dreptul de a cesiona drepturile și obligațiile din contractul de prestări servicii unui terț, clientulf fiind de acord cu aceasta.

Anexa 1 la Termenii și condițiile comerciale – Determinarea satisfacției clienților – Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal

1. Părțile se află într-un raport contractual în legătură cu determinarea satisfacției clienților de către Operator pentru Client (denumite în continuare "raporturile contractuale relevante"). Întrucât datele cu caracter personal vor fi prelucrate de către Operator pe baza raporturilor contractuale relevante conform instrucțiunilor Clientului, Clientul autorizează Operatorul în conformitate cu Regulamentul RGPD în baza termenilor și condițiilor precizate mai jos.

2. Clientul nu a numit un ofițer de protecție a datelor.

3. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de către Operator pe durata prezentului Acord. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate folosind mijloace automatizate sau mijloace manuale care constau în înregistrarea, stocarea, regăsirea sau ștergerea datelor cu caracter personal.

4. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal este de a transmite comunicări comerciale pentru a determina satisfacția clienților. Tipurile de date cu caracter personal prelucrate de către Operator sunt următoarele: adresa de poștă electronică și informații privind mesajele transmise. Persoanele vizate aparțin următoarei categorii: clienți ai Clientului.

5. Operatorul va prelucra datele cu caracter personal doar pe baza instrucțiunilor documentate de la Client, inclusiv instrucțiunile privind transferurile de date cu caracter personal într-o țară terță sau într-o organizație internațională, cu excepția cazului în care are această obligație conform legislației din UE sau dintr-un stat membru căreia i se supune Operatorul; în acest caz, Operatorul va informa Clientul cu privire la această cerință legală înainte de prelucrare, exceptând cazul în care reglementările legale interzic această informare din motive importante de interes public. Instrucțiunile Clientului pot fi și ele incluse în acest Acord sau în raporturile contractuale relevante.

6. Dacă nu se convine în mod expres altfel cu Operatorul, acesta nu va avea acces la informațiile care constituie o categorie specială de date cu caracter personal în sensul articolului 9 din Regulamentul RGPD, respectiv datele cu caracter personal care indică originea rasială sau etnică, opinii politice, credințe religioase sau filosofice sau apartenența la un sindicat, date genetice sau biometrice sau date referitoare la starea de sănătate sau viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.

7. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate în mod automat sau manual pe durata raporturilor contractuale relevante. După încetarea prezentului Acord, Operatorul este obligat să șteargă toate datele cu caracter personal aflate în posesia Operatorului în baza prezentului Acord (conform instrucțiunilor Clientului), cu excepția cazului în care reglementările legale obligatorii în general impun stocarea în continuare a acestor date cu caracter personal.

8. Operatorul este de acord să adopte, în scopul prevăzut în reglementările legale obligatorii în mod general, măsuri de prevenire a accesului neautorizat sau accidental la datele cu caracter personal, modificarea, distrugerea sau pierderea acestora, transmiterea neautorizată și alt tip de prelucrare neautorizată, precum și alt tip de utilizare necorespunzătoare a datelor cu caracter personal. Ținând cont de stadiul tehnicii, costurile de implementare și natura, sfera de aplicare, contextul și scopurile prelucrării datelor cu caracter personal, precum și de riscul probabilității variabile și al severității pentru drepturile și libertățile persoanelor fizice, Operatorul va implementa măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura un nivel de securitate a datelor cu caracter personal corespunzător riscului.

9. Clientul confirmă și convine că este pe deplin responsabil pentru riscurile de securitate în cazul în care Clientul nu implementează măsurile tehnice recomandate de către Operator pe durata prezentului Acord în scopul asigurării securității datelor cu caracter personal.

10. Operatorul nu va angaja un alt procesator pentru prelucrarea datelor cu caracter personal fără acordul expres sau general scris obținut în prealabil de la Client. Prin prezenta, Clientul este de acord cu angajarea altor procesatori pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către Operator, și anume a persoanelor care asigură îndeplinirea obligațiilor Operatorului care decurg din raporturile contractuale relevante, inclusiv, dar fără a se limita la, transmiterea de comunicări comerciale sau stocarea de date. Operatorul va informa Clientul cu privire la intenția de a face orice modificări cu privire la adăugarea sau înlocuirea altor procesatori, prin aceasta oferind Clientului oportunitatea de a formula obiecții cu privire la aceste modificări. În cazul în care Operatorul angajează un alt procesator pentru a efectua anumite activități specifice de prelucrare a datelor cu caracter personal în numele Clientului, aceleași obligații de protecție a datelor stabilite în prezentul Acord vor fi impuse unui alt procesator pe baza unui contract, în special oferind suficiente garanții pentru a implementa măsurile tehnice și organizatorice adecvate într-o astfel de manieră încât prelucrarea va satisface cerințele din Regulamentul RGPD.

11. Operatorul este obligat să țină cont de natura prelucrării datelor cu caracter personal. Operatorul va asista Clientul prin măsuri tehnice și organizatorice adecvate, în măsura în care acest lucru este posibil, pentru îndeplinirea obligației Clientului de a răspunde la solicitările de exercitare a drepturilor persoanelor vizate prevăzute în Capitolul III din Regulamentul RGPD, pe cheltuiala Clientului. Operatorul va transmite Clientului, fără întârziere nejustificată, orice solicitări de exercitare a drepturilor persoanelor vizate înaintate Operatorului.

12. Operatorul este de acord să mențină confidențialitatea prelucrării datelor cu caracter personal. Operatorul este de acord să se asigure că angajații săi și alte persoane care gestionează datele cu caracter personal vor menține confidențialitatea acestora.

13. Operatorul va asista Clientul pentru a asigura respectarea obligațiilor stabilite în articolele 32-36 din Regulamentul RGPD, ținând cont de natura datelor cu caracter personal și de informațiile puse la dispoziția Operatorului, toate cele de mai sus pe cheltuiala Clientului.

14. Operatorul este de acord să furnizeze Clientului, pe cheltuiala acestuia din urmă, orice informații necesare pentru a demonstra respectarea obligațiilor stabilite în prezentul Acord și pentru a permite și a contribui la auditurile, inclusiv la inspecțiile efectuate de către Client sau de către un alt auditor mandatat de către Client pe cheltuiala Clientului, inclusiv informarea Clientului că instrucțiunile acestuia, în opinia Furnizorului, contravin reglementărilor legale obligatorii în general cu privire la protecția datelor cu caracter personal.

15. Clientul este obligat să prelucreze datele cu caracter personal în conformitate cu reglementările legale cu privire la protecția datelor cu caracter personal, inclusiv asigurarea bazei legale relevante pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. În cazul în care Operatorul suportă o daună în legătură cu conduita ilegală a Clientului în domeniul protecției datelor cu caracter personal (inclusiv sancțiunile de drept public și costurile și cheltuielile suportate de către Operator în legătură cu această conduită ilegală), Clientul este obligat să despăgubească Operatorul pentru această daună în termen de maximum 30 (treizeci) de zile de la incident.

16. Cu privire la termenii și condițiile din prezentul Acord, Părțile sunt de acord că, în cazul în care Clientul suportă daune în legătură cu răspunderea Operatorului în baza prezentului Acord, despăgubirea pentru orice astfel de daune ale Clientului (inclusiv daunele care rezultă din penalitățile administrative) se limitează la aceea că suma totală a daunelor nu poate depăși suma efectivă plătită de către Client Operatorului în ultimele două luni anterioare momentului în care a intervenit respectiva daună; limitarea nu se aplică niciunei daune cauzate de către Operator în mod intenționat sau din neglijență gravă. Luând în considerare toate circumstanțele încheierii prezentului Acord, Părțile declară că totalul daunelor previzibile (inclusiv daunele care rezultă din penalitățile administrative) pe care Clientul le poate suporta din cauza încălcării prezentului Acord de către Operator nu poate depăși suma efectivă plătită de către Client Operatorului pentru ultimele două luni anterioare momentului în care au intervenit respectivele daune.

17. Prezentul Acord intră în vigoare și produce efecte la data la care este semnat. Durata prezentului Acord corespunde duratei raporturilor contractuale relevante. În cazul în care toate raporturile contractuale relevante încetează (din orice motiv), și prezentul Acord va înceta în mod automat.

18. Prezentul Acord, precum și drepturile și obligațiile care decurg din sau în legătură cu prezentul Acord, vor fi guvernate de legislația din Republica Cehă. Prezentul Acord poate fi modificat doar prin acordul scris al Părților, iar orice modificare efectuată într-o formă mai puțin strictă este exclusă.

Praga, 14.2.2023

FAVI a.s.

Termeni și condiţii de utilizare FAVI.ro

1. Prevederi introductive

1.1. Prezentele condiţii (denumite în continuare „condiţii comerciale“) reglementează, în baza prevederilor art. 1751 alin. 1 din legea nr. 89/2012 Mon. Of., cod civil, republicat (denumit în continuare „codul civil“) drepturile şi obligaţiile reciproce între societatea comercială FAVI a.s. (S.R.L.), cu sediul în Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praga 1, număr identificare: 048 57 402, înscrisă în registrul comerţului de pe lângă Tribunalul municipal din Praga la secţiunea B, poziţia 28244 (denumită în continuare „ofertantul“) şi terţe persoane (denumite în continuare „utilizator“) apărute din contractele de acordare servicii (denumit în continuare „contract de acordare servicii“) încheiate prin intermediul paginii de web a ofertantului, aflată pe adresa de internet / (denumită în continuare „pagina de web“).

1.2. Drepturile şi obligaţiile dintre ofertant şi utilizator sunt reglementate în continuare şi de regulile de discuţii, care formează anexa nr. 1 la condiţiile comerciale. Condiţiile comerciale şi regulile de discuţii constituie o parte inseparabilă a contractului de acordare servicii.

1.3. Contractul de acordare servicii şi condiţiile comerciale sunt redactate în limba română.

1.4. În conformitate cu prevederile art. 1752 cod civil, părţile contractante au căzut de acord că ofertantul poate modifica unilateral, într-o măsură rezonabilă, condiţiile comerciale. Modificarea condiţiilor comerciale va fi comunicată utilizatorului. Utilizatorul poate respinge modificarea condiţiilor comerciale şi într-un asemenea caz poate rezilia în scris contractul de acordare servicii în perioada de preaviz, care reprezintă o (1) lună.

1.5. Prin exprimarea acordului cu noua versiune a condiţiilor comerciale de către utilizator, condiţiile comerciale anterioare îşi pierd valabilitatea iar noua versiune devine componentă inseparabilă a contractului de acordare servicii.

2. Încheierea contractului de acordare servicii

2.1. Propunerea de încheiere a contractului de acordare servicii o înaintează utilizatorul prin completarea datelor din formularul de înregistrare de pe pagina web şi prin trimiterea lui către ofertant, dând clik pe „Înregistrare“ (denumită în continuare „comanda“). Datele specificate de utilizator în comandă sunt considerate corecte din punctul de vedere al condiţiilor comerciale.

2.2. Legat de trimiterea comenzii către ofertant, acesta din urmă îi va prezenta utilizatorului posibilitatea de a se loga la contul utilizatorului (denumită în continuare „acceptare“). Nu se aplică aici prevederile art. 1740 alin. 3 cod civil. Prin transmiterea acceptării către utilizator, contractul de acordare servicii este încheiat.

2.3. Utilizatorul este de acord că ofertantul poate începe acordarea serviciilor imediat după încheierea contractului, chiar şi înainte de trecerea termenului legal de retragere din contractul de acordare servicii.

2.4. Utilizatorul ia act de faptul că ofertantul nu este obligat să încheie contractul de acordare servicii (poate respinge înregistrarea utilizatorului) şi aceasta în special cu persoane care anterior au încălcat grav un contract de acordare servicii (inclusiv condiţiile comerciale).

2.5. Utilizatorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanţă la încheierea contractului de acordare servicii. Cheltuielile generate utilizatorului prin folosirea unor astfel de mijoace în contextul încheierii contractui de acordare servicii (de ex. cheltuielile de conectare la internet) le va acoperi singur, în contextul în care acestea nu diferă de tarifele de bază.

3. Contul de utilizator

3.1. Pe baza înregistrării utilizatorului pe pagina de web, acesta poate accesa interfaţa sa de utilizator pe pagina de web. Din această interfaţă, utilizatorul poate genera raportul datelor sale, poate încărca şi şterge informaţii referitor la persoana sa, se poate ocupa de administrarea acestora, poate încărca şi şterge mesaje sau alte informaţii şi le poate administra şi de asemenea poate încărca fotografii şi înregistrări audiovizuale şi le poate administra (denumit în continuare „contul de utilizator“).

3.2. Contul de utilizator va fi operaţional în contextul înregistrării utilizatorului pe pagina de web (completarea de către utilizator a informaţiilor cerute).

3.3. La înregistrarea pe pagina de web, utilizatorul este obligat să menţioneze toate informaţiile în mod corect şi real. La orice modificare a datelor personale din contul de utilizator, acesta este obligat să le actualizeze. Datele menţionate de utilizator în contul său sunt considerate corecte de către ofertant. Fiecare utilizator poate dispune de un singur cont de utilizator.

3.4. Accesul la contul de utilizator este securizat prin numele şi parola acestuia. Utilizatorul este de acord cu faptul că datele de logare pot fi folosite şi la logarea la alte pagini de internet operate de ofertant. Utilizatorul este obligat să păstreze confidenţialitatea referitor la informaţiile absolut necesare pentru accesul în contul său de utilizator şi ia act de faptul că ofertantul nu poartă răspunderea pentru încălcarea acestei obligativităţi din partea utilizatorului.

3.5. Ofertantul poate împiedica utilizatorului folosirea contului de utilizator în special în cazul în care acesta din urmă şi-a încălcat obligaţiile din contractul de acordare servicii.

4. Condiţiile serviciului

4.1. Pe baza contractului de acordare servicii utilizatorul are dreptul să acceseze contul său de utilizator. Din interfaţa de utilizator acesta poate administra datele sale, poate încărca şi şterge informaţii referitor la persoana sa, le poate administra, poate încărca şi şterge mesaje sau alte informaţii şi efectua administrarea acestora, poate încărca fotografii şi înregistrări autiovizuale şi de asemenea, prin intermediul interfeţei sale de utilizator, poate comunica, prin modalitatea stabilită, cu alte persoane (toate denumite în continuare „serviciul“).

4.2. Ofertantul nu este obligat să acorde serviciul în cazul în care acest lucru este împiedicat de dificultăţi din partea utilizatorului sau a altor persoane. De asemenea, ofertantul nu este obligat să acorde serviciul în special în cazul în care au loc căderi în livrarea energiei electrice, căderi ale reţelei de date, defecţiuni provocate de terţe persoane sau în cazuri de forţă majoră.

4.3. În timpul acordării serviciului se pot înregistra întreruperi, restricţii temporare, întreruperi sau scăderi ale calităţii serviciului.

4.4. Toate recomandările şi informaţiile afişate pe pagina de web în timpul serviciului nu au caracter obligatoriu, lucru de care ia act şi utilizatorul. Referitor la folosirea acestor recomandări şi informaţii, utilizatorul este obligat să contacteze întotdeauna consultantul de specialitate.

5. Folosirea serviciului

5.1. În cadrul serviciului, utilizatorul nu trebuie să stocheze sau să distribuie informaţii al căror conţinut este în contradicţie cu reglementările legale general obligatorii în vigoare în Republica Cehă sau în alte ţări în care serviciul este accesibil şi în special informaţiile al căror conţinut divulgat opiniei publice:

5.1.1. afectează dreptul de autor sau drepturile conexe dreptului de autor al unor terţe persoane,

5.1.2. afectează drepturile de protejare a personalităţii unor terţe persoane,

5.1.3. încalcă normele legale orientate spre protecţia împotriva urii contra unui alt popor, unui alt grup etnic, a unei rase, credinţe religioase, clase sociale sau împotriva unui alt grup de persoane sau cele care militează pentru limitarea drepturilor şi libertăţilor membrilor acestora.

5.2. Utilizatorul ia act de faptul că ofertantul nu poartă răspunderea pentru intervenţia efectuată de acesta în contul său de utilizator.

5.3. În cadrul serviciului, utilizatorul nu are voie să transmită mesaje comerciale nesolicitate. De asemenea, nu are voie să distribuie informaţii care amintesc în mod izbitor cu servicii sau aplicaţii ale unor terţe persoane cu scopul de a dezorienta sau induce în eroare utilizatorii internetului. (phishing). În cadrul serviciului utilizatorul nu are voie să răspândească viruşi de computer.

5.4. De asemenea, în cadrul serviciului, utilizatorul nu are voie să folosească mecanisme, instrumente, softuri sau proceduri care pot sau ar putea avea o influenţă negativă asupra funcţionării echipamentului ofertantului, asupra securităţii internetului sau a altori utilizatori de internet.

5.5. Utilizatorul nu are voie să dezvolte activităţi orientate spre a dezactiva sau restricţiona serverul ofertantului, pe care este operaţional serviciul sau să genereze alte atacuri asupra serverului şi nici să asiste într-o astfel de activitate o terţă persoană. Utilizatorul nu are voie să folosească serviciul şi contul de utilizator printr-o modalitate care ar restricţiona în mod nejustificat folosirea serviciului de către alţi clienţi ai ofertantului sau chiar de ofertantul însuşi. În mod special utilizatorul nu are voie să grezeve serverul pe care este operaţional serviciul cu sarcini de automatizare.

5.6. Utilizatorul ia act de faptul că, în conformitate cu prevederile art. 5 din legea nr. 480/2004 Mon. Of., privind unele dintre serviciile societăţii informaţionale şi referitor la modificarea altor legi (legea privind unele dintre serviciile societăţii informaţionale), republicată, ofertantul nu poartă răspunderea pentru conţinutul informaţiilor stocate de utilizator. De asemenea, utilizatorul ia la cunoştinţă faptul că ofertantul nu răspunde de faptele utilizatorului contrare legii.

5.7. Ofertantul este îndreptăţit (dar nicidecum obligat) să efectueze controlul preventiv al informaţiilor stocate sau distribuite de utilizator în cadrul serviciului respectiv. În cazul în care, conţinutul acestor informaţii ar putea aduce atingere condiţiilor comerciale, reglementărilor legale general obligatorii sau bunelor moravuri, ofertantul are dreptul să şteargă sau să împiedice răspândirea acestor informaţii şi de asemenea are dreptul să rezilieze contractul respectiv de acordare servicii. În situaţia în care, în contextul stocării sau difuzării informaţiilor înmagazinate în cadrul serviciului, în raport de ofertant îşi va exercita drepturile orice altă terţă persoană, ofertantul este îndreptăţit ca, fără întârziere să elimine conţinutul informaţiilor stocate sau difuzate de utilizator.

5.8. În cazul în care, în contextul ducerii la îndeplinire a contractului de acordare servicii, în raport de ofertant îşi va exercita drepturile orice altă terţă persoană, utilizatorul se angajează să predea fără întârziere ofertantului toate documentele necesare pentru tranşarea cu succes a litigiului cu această terţă persoană. În situaţia în care această persoană ar afirma că, prin stocarea sau difuzarea informaţiilor stocate sau difuzate de utilizator i s-au încălcat drepturile, în special drepturile referitor la subiectul drepturilor de autor sau că în acest fel s-a ajuns la o concurenţă neloaială, utilizatorul se angajează să acopere ofertantului toate cheltuielile apărute acestuia în litigiul cu respectiva terţă persoană.

5.9. Utilizatorul ia act de faptul că textele, fotografiile, lucrările grafice şi celelalte elemente conţinute pe pagina de web sau accesibile în cadrul serviciului (denumite generic „lucrări de autor“) pot fi individual şi/sau ca întreg, protejate prin dreptul de autor. Bazele de date ce se află pe pagina de web sau care pot fi accesate în cadrul serviciului sunt protejate de un drept special al producătorului bazei de date. Dacă, cu ofertantul nu s-a convenit în scris altceva, folosirea îndreptăţită a lucrărilor de autor se poate face doar la nivelul şi prin modalităţile stabilite de legea aplicabilă. În special nu îi este permis utilizatorului folosirea lucrărilor de autor sub forma lor multiplicată (xeroxată) în scopul obşinerii unui avantaj direct sau indirect, economic sau comercial şi de asemenea folosirea sub forma multiplicării, împrumutului, expunerii sau comunicării lucrării respective către opinia publică (inclusiv transmiterea către public prin intermediul internetului).

6. Acordul de licenţă

6.1. În situaţia în care, în cadrul serviciului, utilizatorul va stoca sau difuza informaţii (active necorporale), care fac obiectul protecţiei unor drepturi de proprietate intelectuală (denumită în continuare „lucrarea“), prin stocarea sau difuzarea lucrării în cadrul serviciului, utilizatorul acordă ofertantului dreptul gratuit pentru a-şi exercita dreptul de utilizare a lucrării (licenţa) şi aceasta în condiţiiile menţionate în continuare. Totuşi, în acest fel nu se aduce atingere prevederilor art. 5.1 din condiţiile comerciale.

6.2. Licenţa pe lucrare este acordată pentru toate modalităţile de folosire (inclusiv comunicarea lucrării către public prin intermediul internetului) şi aceasta într-un număr şi pe o arie teritorială nelimitate. Ofertantul poate oferi integral sau parţial autorizaţia ce formează o parte a licenţei (sublicenţa) unei terţe persoane. –Ofertantul este îndreptăţit să cedeze licenţa pe lucrare unei terţe persoane. Ofertantul dobândeşte licenţa pe lucrare în momentul stocării sau distribuirii ei în cadrul serviciului. Licenţa este acordată pe o perioadă de şaptezeci (70) de ani din momentul stocării sau distribuirii ei în cadrul serviciului. Ofertantul nu este obligat să folosească licenţa.

6.3. Ofertantul are dreptul să facă modificări, corectări sau prelucrări ale lucrării în vederea includerii ei într-un fişier şi pentru conexiunea cu alte lucrări de autor (sau cu un program de calculator) în contextul în care corectarea, modificarea sau prelucrarea lucrării se pot face şi prin intermediul unor terţe persoane. În cazul unor modificări ale lucrării efectuate de ofertant (sau de terţe persoane autorizate de acesta) ofertantului i se acordă licenţă şi pe lucrarea astfel modificată. Ofertantul are dreptul să facă publică lucrarea sub denumirea sa comercială. Dacă este vorba de o lucrare nepublicată, ofertantul are dreptul să o publice. Ofertantul va menţiona întotdeauna porecla (nick) a utilizatorului la lucrarea pe care a introdus-o în cadrul serviciului.

6.4. Prevederile art.6.1 la art. 6.3 din condiţiile comerciale cu privire la autorizaţia ofertantului se folosesc corespunzător şi în cazurile în care contribuţia utilizatorului nu este supusă protecţiei prin dreptul de autor.

7. Alte drepturi şi obligaţii ale părţilor contractante

7.1. Ofertantul nu solicită achitarea unui avans sau alte plăţi asemănătoare.

7.2. Utilizatorul ia act de faptul că programele de calculator ce alcătuiesc pagina de web sunt protejate de dreptul de autor. Utilizatorul se angajează să nu presteze nici un fel de activitate care i-ar putea înlesni lui sau unei terţe persoane intervenţia neautorizată sau folosirea programelor de calculator la care ofertantul este cel ce exercită dreptul de proprietate sau utilizator.

7.3. În raportul său cu utilizatorul, ofertantul nu este legat de nici un fel de cod de conduită în sensul prevederilor art. § 1826 alin. 1 lit. e) cod civil.

7.4. Soluţionarea pe cale extrajudiciară a reclamaţiilor consumatorilor o asigură ofertantul prin intermediul adresei electronice de la adresa de contact (art. 11.5). Informaţiile privind soluţionarea reclamaţiilor utilizatorului vor fi trimise de ofertant pe adresa electronică a acestuia.

7.5. În vederea soluţionării pe cale extrajudiciară a litigiilor de consum din contractul de acordare servicii, competenţa revine Inspecţiei comerciale cehe cu sediul în str. Štěpánská 567/15, CP 120 00 Praga 2, Număr identificare: 000 20 869, adresa de internet: https://adr.coi.cz/cs. Platforma pentru soluţionarea on-line a litigiilor care se află pe adresa de internet http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi folosită în rezolvarea conflictelor din contractul de acordare servicii dintre ofertant şi utilizator.

7.6. Centrul european de consum Republica Cehă, cu sediul în str. Štěpánská 567/15, CP 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz este punctul de contact în baza Regulamentului (UE) nr. 534/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluţionarea on-line a litigiilor în materie de consum şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 şi a Directivei 2009/CE (Regulamentul privind soluţionarea on-line a litigiilor în materie de consum).

7.7. Furnizorul este autorizat să facă afaceri în baza unei licenţe. În cadrul sferei sale de competenţă, controlul licenţei este exercitat de oficiul de licenţe competent. Supravegherea domeniului datelor personale o exercită Oficiul pentru protecţia datelor cu caracter personal. Inspecţia comercială cehă efectuează, printre altele şi într-un cadru limitat, supravegherea respectării legii nr. 634/1992 Mon.Of. privind protecţia consumatorului, republicată.

7.8. Drepturile şi obligaţiile părţilor contractante referitor la răspunderea ofertantului pentru viciile serviciilor se supun reglementărilor legale general obligatorii aferente şi în special prevederilor art. 1914 şi următoarele cod civil şi prevederilor legii nr. 634/1992 Mon.Of., privind protecţia consumatorului, republicată. Utilizatorul îşi poate folosi dreptul ce decurge din răspunderea ofertantului pentru viciile serviciilor acestuia, în special la adresa sediului sau prin poşta electronică la adresa de contact (art. 11.5).

8. Protecţia datelor cu caracter personal, păstrarea cookies

8.1. Obligativitatea de informare a ofertantului legat de prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului sunt reglementate într-un document special.

8.2. Utilizatorul este de acord cu stocarea aşa-numitelor cookies pe calculatorul său. Cookies sunt fişiere mici pe pagina de web, ce servesc ofertantului şi sponsorilor de publicitate pentru recunoaşterea browserului web al utilizatorului atunci când acesta comunică cu serviciul şi ulterior când foloseşte unele funcţii ale serviciului.. În cazul în care angajamentele ofertantului din contractul de acordare servicii pot fi folosite şi fără stocarea acestor cookies pe calculatorul utilizatorului, acesta îşi poate retrage acordul dat conform primei părţi din prezentul alineat.

9. Durata contractului de acordare servicii

9.1. Dacă nu este vorba de un caz în care nu poate rezilia contractul, utilizatorul care are calitatea de consumator are dreptul, în baza prevederilor art. 1829 alin. 1 cod civil, să renunţe la contractul de acordare servicii şi aceasta în termen de paisprezece (14) zile de la încheierea lui. Pentru a rezilia contractul, utilizatorul trebuie să folosească formularul pus la dispoziţie de ofertant, care formează anexa nr. 2 a condiţiilor comerciale.

9.2. Contractul de acordare servicii intră în vigoare la data încheierii lui. Contractul de acordare servicii este încheiat pe perioadă nedeterminată.

9.3. Utilizatorul poate înceta oricând valabilitatea contractului de acordare servicii faptic prin ştergerea contului său de utilizator.

9.4. În cazul în care utilizatorul încalcă oricare dintre obligaţiile ce decurg din contractul de acordare servicii (inclusiv din condiţiile comerciale sau din regulile de discuţii) , din reglementările legale general obligatorii sau chiar şi în alte cazuri, ofertantul poate rezilia contractul de acordare servicii. Rezilierea contractului potrivit prezentului articol devine executoriu din momentul înmânării ei utilizatorului. Dacă nu este convenit altfel şi nici reglementările legale general obligatorii nu stabilesc altceva, contractul de acordare servicii încetează din momentul intrării în vigoare a rezilierii.

9.5. Prin încetarea valabilităţii contractului de acordare servicii ‚ nu se aduce atingere licenţei acordate ofertantului conform art. 6 din condiţiile comerciale.

10. Înmânare corespondenţă – aspecte juridice

10.1. Dacă nu se convine altceva, întreaga corespondenţă referitoare la aspectele juridice legate de contractul de acordare servicii trebuie înmânată în scris celeilalte părţi contractante şi transmisă prin poşta electronică. Utilizatorului îi este transmisă corespondenţa pe adresa sa – adresă de poştă electronică - menţionată în contul său de utilizator.

10.2. În cazul transmiterii prin poşta electronică mesajul este trimis imediat ce a fost primit pe serverul de poştă electronică.

11. Dispoziţii finale

11.1. În cazul în care raportul legat de utilizarea paginii de web sau relaţia juridică bazată pe contractul de acordare servicii conţine un element internaţional (străin), părţile convin că relaţia va fi reglementată de legislaţia cehă, în special de codul civil. Prin alegerea legislaţiei, potrivit frazei precedente utilizatorul, în calitate de consumator, nu este lipsit de dreptul la protecţie conferit de prevederile ordinii juridice de la care nu se poate face derogare prin contract şi care în absenţa posibilităţii de alegere a legislaţiei ar folosi prevederile art. 6 alin. 1 din Regulamentul nr. 593/2008 al Parlamentului European şi Consiliului (CE) din ziua de 17 iunie 2008 referitor la legea aplicabilă obligaţiilor contractuale (Roma I).

11.2. În cazul în care vreuna din prevederile condiţiilor comerciale nu mai este valabilă ori eficientă sau devine caducă, în locul acestora se aplică prevederi al căror sens se apropie cel mai mult de cel al prevederilor devenite nevalabile. Prin lipsa de valabilitate sau eficienţă a unei prevederi nu se aduce atingere valabilităţii celorlalte.

11.3. Ofertantul are dreptul de a atribui drepturile şi obligaţiile ce decurg din contractul de acordare servicii unei terţe persoane, cu care utilizatorul îşi dă acordul.

11.4. Contractul de acordare servicii, inclusiv condiţiile comerciale sunt arhivate de ofertant în format electronic şi nu este accesibil publicului.

11.5. Datele de contact ale ofertantului: adresa de poştă electronică locuintefrumoase@favi.ro.

Praga în ziua de 11.5.2018

FAVI a.s.

Informaţii privind procesarea datelor cu caracter personal pentru scopuri de conformitate

1. Identitatea şi datele de contact ale administratorului

1.1. Administratorul datelor Dvs. personale este societatea comercială FAVI a.s., cu sediul în Vodičkova 710/31, Nové Město, CP 110 00 Praga 1, Nr. identitate: 048 57 402, înscrisă în registrul comerţului de pe lângă Tribunalul municipal din Praga, secţiunea B, poziţia 28244 (denumită în continuare „administratorul“).

1.2. Datele de contact ale administratorului sunt următoarele: adresa de înmânare Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praga 1, Republica Cehă. Adresa poştei electronice locuintefrumoase@favi.ro. Telefon +420 222 362 041.

1.3. Administratorul nu a numit un împuternicit pentru protecţia datelor cu caracter personal.

2. Motivul legal pentru procesarea datelor cu caracter personal

2.1. Motivul legal pentru procesarea datelor Dvs. cu caracter personal este faptul că acest lucru este absolut necesar pentru îndeplinirea contractului dintre Dvs. şi administrator sau pentru punerea în aplicare de către administrator, înainte de încheierea unui astfel de contract, a măsurilor specificate în art. 6 alin. 1 lit. b) din Regulamentul nr. 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) (denumit ân continuare „regulamentul“).

3. Scopul procesării datelor cu caracter personal

3.1. Scopul procesării datelor Dvs. cu caracter personal îl reprezintă ducerea la îndeplinire a contractului dintre Dvs. şi administrator sau luarea unor măsuri de către acesta din urmă înainte de încheierea unui astfel de contract.

3.2. Din punctul de vedere al administratorului, acesta nu ia decizii individuale în mod automat, în baza art. 22 din regulament.

4. Durata stocării datelor cu caracter personal

4.1. Datele Dvs. cu caracter personal vor fi procesate de administrator pe perioada cât durează efectul drepturilor şi obligaţiilor ce decurg din respectivul contract şi apoi pe durata necesară arhivării în baza prevederilor aferente din reglementările legale general obligatorii, cel mult însă pe perioada stabilită de reglementările legale general obligatorii.

5. Alţi destinatari ai datelor cu caracter personal

5.1. Alţi destinatari ai datelor Dvs. cu caracter personal vor fi persoanele care împreună cu administratorul alcătuiesc concernul, persoanele care furnizează servicii de marketing pentru administratori, persoanele responsabile pentru operarea platformelor de marketing şi persoanele ce asigură activitatea tehnică sau organizatorică pentru administrator, în conformitate cu indicaţiile administratorului (procesatorii datelor cu caracter personal).

5.2. Administratorul nu intenţionează să furnizeze datele Dvs. cu caracter personal într-o terţă ţară (ţară în afara teritoriului UE) sau unei organizaţii internaţionale, cu excepția SendGrid, Inc., situat la 1801 California Street, Suite 500 Denver, Colorado 80202, și The Rocket Science Group SRL, d / b / a MailChimp, din Statelor Unite ale Americii Aceste companii sunt persoane autorizate în cadrul sistemului de protecție a confidențialității UE-SUA, în sensul Deciziei Comisiei de Implementare (UE) 2016/1250, din 12 iulie 2016, emisă în temeiul Directivei 95/46/CE a Parlamentului și a Consiliului European privind un nivel adecvat de protecție acordat de Politica de confidențialitate UE-SUA.

6. Drepturile subiectului informaţiilor

6.1. Aveţi dreptul, în condiţiile stabilite de regulament, să solicitaţi de la administrator accesul la datele Dvs cu caracter personal, dreptul de a le modifica sau şterge., eventual dreptul de a restricţiona procesarea lor, dreptul de a înainta obiecţii împotriva procesării datelor Dvs. cu caracter personal precum şi dreptul de a le transfera. Puteți trimite o asemenea cerere la adresa de email locuintefrumoase@favi.ro.

6.2. În măsura în care sunteţi de părere că prin procesarea datelor Dvs. cu caracter personal s-a încălcat sau se încalcă regulamentul, aveţi dreptul, printre altele, să înaintaţi o reclamaţie la oficiul de supraveghere.

6.3. Nu aveţi obligativitatea de a oferi date cu caracter personal. Punerea la dispoziţie a datelor Dvs. cu caracter personal este însă o cerinţă indispensabilă pentru încheierea şi punerea în aplicare a contractului şi fără aceste informaţii contractul nu poate fi încheiat şi nici dus la îndeplinire din partea administratorului.