Organizatorul este realizat din două părți, una superioară realizată din 4 rafturi de sticlă, cu uși de sticlă, dotate cu mâner. Dedesubt, este prevăzut și cu două dulapuri cu uși ce pot fi încuiate. Organizatorul se va potrivi mai ales în spațiile comerciale, pentru expunerea produselor. Va fi util mai ales în farmacii, saloane SPA, în magazinele care își doresc expunerea unor produse, și păstrarea altora în dulapuri. Organizatorul este folositor și în sediile de firmă sau în unități de învățământ, pentru păstrarea exponatelor, ori a cărților și documentelor. Biroul tău, indiferent de profilul firmei, va avea nevoie de un spațiu de depozitare. Un organizator este extrem de eficient în orice birou. Este de obicei închis, compact, format din multe rafturi sau sertare, în care dosarele și documentele tale vor fi păstrate în siguranță. Sediul firmei trebuie să fie cât mai organizat. Este firesc să aibă doar acele piese de mobilier absolut necesare, nu se recomandă aglomerarea spațiului cu piese decorative. Piesele de mobilier trebuie să fie mai ales utile, încăpătoare și neapărat rezistente. Bineînțeles, în funcție de profilul firmei se va alege un stil de amenajare. Piesele absolut necesare într-un sediu de firmă sunt: birourile, spațiile de depozitare pentru documente, mesele de ședință, fotolii și scaune. MyHome este locul potrivit în care poți găsi toate piesele de mobilier de care spațiul firmei tale are nevoie. • Dimensiuni: înălțime 190 cm, lungime 80, lățime 40 cm • Dispune de 2 dulapuri închise și 4 rafturi de sticlă, pentru organizarea și păstrarea documentelor, dar și a produselor promoționale • Este realizat din pal melaminat, are picioare de plastic • Corpul din pal este vopsit alb simplu. Este potrivit mai ales pentru mobilarea farmaciilor, a saloanelor SPA, sau a magazinelor de cosmetice